W każdym razie upolowałam taki
moment gdzie bilet miał kosztować 112 euro już z wszystkimi opłatami. Zdziwiłam
się sama że nie chcieli żadnej opłaty za kartę visa gdyż zawsze chcą ale tym
razem, już drugi dzień pod rząd było napisane że jest “opodo-Rabatt” i
odejmowali 14 euro dopłaty za kartę. Tak więc zaczełam cały process kupna
biletu, wszystko wypełniłam, za każdym razem grzecznie sprawdzałam cenę końcową
i zawsze było 112 euro, poczym kliknełam na kupuj. Moje zdziwienie było duże
gdy na następnej stronie pokazał się bilet ze zmienioną ceną samego biletu i
opłatą za płacenie kartą kredytową. Nagle pokazała się wiadomość że obciązyli
kartę na 126 euro. Nikt nigdzie mnie nie poinformował o zmienie ceny tak jak to
bywa na expedii gdzie przed sfinalizowaniem operacji mόwią że zmieniła się
cena. Także więc klikałam na 112 euro a potem zrobili z tego 126 bez
poinformowania klienta…
Oczywiście wziełam od razu
telefon i zadzwoniłam do nich. Tam pani mi bezszczelnie powiedziała że to jest
niemożliwe, że zawsze jest opłata za vise, że to musiał być błąd w systemie i
że ona to musi zgłosić szefowi. To wszystko bez nawet pomyślenia o rozwiązaniu
mojego problemu. Jak powiedziałam że nie zgdadzam się z tą praktyką i że chcę
ten bilet anulować bo czuję się oszukana, pani powiedziała że anulowanie biletu
będzie kosztować 58 euro bo nie wykupiłam specjalnego pakietu za 14 euro ktόry
daje mi możliwość anulowania biletu. Jakaś paranoja!!! Nie mόwiąc już o tym że
to jest niemiłe i nielegalne gdyż obciązyli kartę bez zgody klienta!!! Potem
napisałam jeszcze dwa maile, wysłałam razem ze zdjęciami ekranu ktόre zrobiłam
w międzyczasie i tam rόwnież było czarno na białym napisane że cena wynosi 112
euro. Nie chodzi mi już o same 14 euro (chociaż też) ale taka praktyka to
zwykłe oszukiwanie klienta…A obciążanie karty bez jego zgody, jeśli się dobrze
informuję, jest poprostu niedozwolone, nieprawdaż?
Także więc zobaczymy co wyjdzie
dalej z tego, napisałam że mają oddać 14 euro na kartę kredytową a jak historia
się skończy to zobaczymy. W każdym razie opodo.de już więcej używać nie będę do
momentu aż się sprawa nie wyjaśni…Jest teraz oburzonym podrόżnikiem nie
korzystającym więcej z usług opodo.de ;-)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz