niedziela, 14 lutego 2016

Drodzy czytelnicy,

Już ponad 3 miesiące nie pisałam nic...Były to długie, kiepskie 3 miesiące które totalnie zmieniły moje życie. Nie chcąc wchodzić w detale, postanowiłam zamknąć mojego bloga. Dalsze pisanie by się wiązało z za dużą ilością bolesnych wspomnień. 

Na pewno nie przestanę podróżować, choć będą to na pewno inne podróże, nie wiem jeszcze jak moje życie ma wyglądać, jak mają wyglądać dalej moje podróże, staram sobie właśnie jakoś życie na nowo ułożyć a jest to nie lada wyzwanie. 

Dzieliłam się z wami moimi podróżami przez prawie 4 lata. Przez te 4 lata było mnóstwo wspaniałych podroży, mnóstwo wspaniałych momentów. Jednak były też ciężkie chwile, a większość z nich przez ostatnie 6 miesięcy. Nauczyłam się przez ten czas że trzeba uważać na siebie i a nie na innych, nie ufać wszystkim czasem nawet bliskim, gdyż czasem człowiek się może strasznie mylić w swojej ocenie sytuacji i innych nawet najbliższych ludzi.  Nie można się zatracić w tym co robimy a wręcz przeciwnie trzeba przyjąć dawkę zdrowego egoizmu i myśleć poprostu o sobie. 

Mimo wszelkich porażek jednak, trzeba się podnieść i iść dalej. Więc i ja będę dalej podróżować, poznawać świat i szukać mojego miejsca na ziemi. 

Dziękuję tym którzy mnie regularnie odwiedzali. I zapraszam na mojego instagrama (airamtravel), gdzie dalej zamierzam zamieszczać zdjęcia z moich przyszłych wypraw. 


Komu w drogę temu czas!


Do Zobaczenia gdzieś na świecie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz