środa, 2 maja 2012

Następna duża wyprawa!!!

 


Dawno nie pisałam bloga, a spowodowane to było krótką przerwą podróżniczą w ostatnich tygodniach. Ale znów powrócilam do mojego żywiołu i wyjechałam na krótką Majówkę ale co do tego to zaraz napiszę odzielny post.

Mój najnowszy pomysł na letnie wakacje został częściowo zrealizowany w ostatnim tygodniu, mianowicie bilet lotniczy kupiony! We wrześniu znowu odwiedzę Singapur a tym razem też przy okazji chyba Malezję. Nie wiem jeszcze dokładnie jak będzie wyglądać mój plan podróży, ale samo planowanie przez następne tygodnie będzie już duuuużą frajdą.

Na razie zastanawiam się czy odwiedzić tylko Singapur i Kuala Lumpur czy też może tylko Singapur a potem oddać się całkowitej próżności na którejś z wysepek Malezji z białą piasczystą plażą czy też może zamienić malezyjską plażę na tajską plażę, w zależnośi od cen biletów na przykład na Phuket. Na razie kupiłam sobie przewodnik po Malezji i oddam się lekturze zanim podejmę jakąś decyzję.  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz