piątek, 11 lipca 2014

Opodo…Szłopodo….

Wczroaj prόbowałam zabukować bilet do Aberdeen na weekend w październiku. Nie muszę mόwić że Opodo.de zmienia swoje ceny dosłownie co 5 minut, gdyż wydaje mi się że wszystkie biura internetowe i linie lotnicze tak robią.

W każdym razie upolowałam taki moment gdzie bilet miał kosztować 112 euro już z wszystkimi opłatami. Zdziwiłam się sama że nie chcieli żadnej opłaty za kartę visa gdyż zawsze chcą ale tym razem, już drugi dzień pod rząd było napisane że jest “opodo-Rabatt” i odejmowali 14 euro dopłaty za kartę. Tak więc zaczełam cały process kupna biletu, wszystko wypełniłam, za każdym razem grzecznie sprawdzałam cenę końcową i zawsze było 112 euro, poczym kliknełam na kupuj. Moje zdziwienie było duże gdy na następnej stronie pokazał się bilet ze zmienioną ceną samego biletu i opłatą za płacenie kartą kredytową. Nagle pokazała się wiadomość że obciązyli kartę na 126 euro. Nikt nigdzie mnie nie poinformował o zmienie ceny tak jak to bywa na expedii gdzie przed sfinalizowaniem operacji mόwią że zmieniła się cena. Także więc klikałam na 112 euro a potem zrobili z tego 126 bez poinformowania klienta…

Oczywiście wziełam od razu telefon i zadzwoniłam do nich. Tam pani mi bezszczelnie powiedziała że to jest niemożliwe, że zawsze jest opłata za vise, że to musiał być błąd w systemie i że ona to musi zgłosić szefowi. To wszystko bez nawet pomyślenia o rozwiązaniu mojego problemu. Jak powiedziałam że nie zgdadzam się z tą praktyką i że chcę ten bilet anulować bo czuję się oszukana, pani powiedziała że anulowanie biletu będzie kosztować 58 euro bo nie wykupiłam specjalnego pakietu za 14 euro ktόry daje mi możliwość anulowania biletu. Jakaś paranoja!!! Nie mόwiąc już o tym że to jest niemiłe i nielegalne gdyż obciązyli kartę bez zgody klienta!!! Potem napisałam jeszcze dwa maile, wysłałam razem ze zdjęciami ekranu ktόre zrobiłam w międzyczasie i tam rόwnież było czarno na białym napisane że cena wynosi 112 euro. Nie chodzi mi już o same 14 euro (chociaż też) ale taka praktyka to zwykłe oszukiwanie klienta…A obciążanie karty bez jego zgody, jeśli się dobrze informuję, jest poprostu niedozwolone, nieprawdaż?

Także więc zobaczymy co wyjdzie dalej z tego, napisałam że mają oddać 14 euro na kartę kredytową a jak historia się skończy to zobaczymy. W każdym razie opodo.de już więcej używać nie będę do momentu aż się sprawa nie wyjaśni…Jest teraz oburzonym podrόżnikiem nie korzystającym więcej z usług opodo.de ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz